Πολιτική Υπεύθυνου Παιχνιδιού (Responsible Gaming) της Librabet

Στην Librabet («Εμείς», «Εμάς», «Εταιρεία») δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μια ασφαλή και διασκεδαστική εμπειρία στοιχηματισμού και παιχνιδιών. Ταυτόχρονα, αντιλαμβανόμαστε ότι για ορισμένους χρήστες, ο τζόγος μπορεί να εξελιχθεί σε προβληματική ή εθιστική συμπεριφορά. Έτσι, έχουμε θεσπίσει μέτρα, διαδικασίες και πρακτικές που στόχο έχουν να προάγουν το Υπεύθυνο Παιχνίδι.


1. Στόχος και Αρχές

  • Ενημέρωση: Παρέχουμε πληροφορίες στους πελάτες μας σχετικά με τους κινδύνους από την υπέρμετρη εμπλοκή στα τυχερά παιχνίδια.
  • Πρόληψη: Χρησιμοποιούμε εργαλεία και διαδικασίες για να αποτρέπουμε την πρόσβαση ανηλίκων ή τη δημιουργία πολλαπλών λογαριασμών.
  • Υποστήριξη: Παρέχουμε δυνατότητες αυτοπεριορισμού (όρια καταθέσεων/χρόνου) και συνεργαζόμαστε με φορείς που παρέχουν βοήθεια σε άτομα με εθισμό στον τζόγο.
  • Ευθύνη: Εφαρμόζουμε διαρκή έλεγχο για την έγκαιρη αναγνώριση πιθανών προβληματικών συμπεριφορών και παρεμβαίνουμε όταν χρειάζεται.

2. Μέτρα Αυτοπροστασίας και Αυτοπεριορισμού

2.1 Όρια Καταθέσεων και Ζημιών

Οι χρήστες μας μπορούν να ορίσουν συγκεκριμένα ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία όρια στις καταθέσεις ή/και τις πιθανές ζημίες, για να ελέγχουν καλύτερα τα έξοδά τους στο στοίχημα.

2.2 Reality Checks (Υπενθυμίσεις Χρόνου)

Ενεργοποιούμε ειδοποιήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε ο χρήστης να γνωρίζει για πόσο χρόνο παίζει, καθώς και τα τρέχοντα ποσά που έχει ποντάρει ή χάσει.

2.3 Αυτό-αποκλεισμός (Self-exclusion)

Όταν οι πελάτες αισθάνονται ότι χάνουν τον έλεγχο, μπορούν να ζητήσουν προσωρινή ή μόνιμη αναστολή του λογαριασμού τους. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αποκλεισμού, δεν έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε καμία υπηρεσία της Librabet.


3. Προστασία Ανηλίκων

  • Ηλικιακό Όριο: Η χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπεται μόνο σε άτομα που έχουν συμπληρώσει το 21ο έτος της ηλικίας τους, ή όποιο άλλο ελάχιστο όριο ορίζει η ελληνική νομοθεσία.
  • Επαλήθευση Ηλικίας (KYC): Ζητούμε έγγραφα ταυτοποίησης προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι ο χρήστης πληροί τα νόμιμα κριτήρια ηλικίας.
  • Ευθύνη Γονέων/Κηδεμόνων: Συνιστούμε την εγκατάσταση λογισμικού γονικού ελέγχου σε συσκευές που χρησιμοποιούν ανήλικοι, ώστε να εμποδίζεται η πρόσβαση σε ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών.

4. Ενδείξεις Προβληματικής Συμπεριφοράς

Παρακάτω παραθέτουμε ορισμένες ενδείξεις που μπορεί να υποδηλώνουν προβληματικό ή εθιστικό παιχνίδι:

  • Αδυναμία διακοπής του παιχνιδιού και διαρκής ανάγκη για παράταση του χρόνου στοιχηματισμού.
  • Παραμέληση επαγγελματικών, οικογενειακών ή άλλων υποχρεώσεων λόγω της ενασχόλησης με τυχερά παιχνίδια.
  • Συνεχόμενες ή αυξητικές οικονομικές απώλειες, δανεισμός χρημάτων για συμμετοχή στον τζόγο.
  • Χρήση του τζόγου ως διαφυγή από προβλήματα, άγχος ή συναισθηματικές δυσκολίες.

5. Βοήθεια και Θεραπεία

Εάν αισθάνεστε ότι έχετε εσείς ή κάποιος οικείος σας πρόβλημα με τον τζόγο, σας παροτρύνουμε να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια. Ενδεικτικά, φορείς και υπηρεσίες στην Ελλάδα:

  • ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ: Συμβουλευτική για θέματα εθισμού.
  • 1114 – Γραμμή Συμβουλευτικής για τον Τζόγο (εφόσον ισχύει).
  • Διεθνείς Οργανισμοί: GamCare, Gambling Therapy (online υποστήριξη).

6. Ευθύνη Χρήστη

  • Ο χρήστης οφείλει να παρακολουθεί τη συμπεριφορά και τα οικονομικά του δεδομένα, ώστε να αποφεύγει υπερβολές.
  • Συστήνουμε καθορισμό προϋπολογισμού και χρόνου παιχνιδιού πριν από την έναρξη του στοιχηματισμού.
  • Εάν διαπιστώσετε συμπτώματα εθισμού ή δυσκολίες ελέγχου, μπορείτε να επιλέξετε τα εργαλεία αυτοπεριορισμού που προσφέρουμε.

7. Εκπαίδευση Προσωπικού και Εσωτερικές Διαδικασίες

  • Εκπαίδευση: Το προσωπικό μας εκπαιδεύεται τακτικά ώστε να εντοπίζει και να αναγνωρίζει σημάδια προβληματικού παιχνιδιού.
  • Πολιτικές Ενημέρωσης και Παρέμβασης: Διαθέτουμε συγκεκριμένες πολιτικές για την κατάλληλη παρέμβαση σε πελάτες που εμφανίζουν σημάδια εθισμού.

8. Ενημέρωση και Τροποποιήσεις

Η Librabet αναθεωρεί την παρούσα Πολιτική Υπεύθυνου Παιχνιδιού ώστε να ανταποκρίνεται σε νομοθετικές αλλαγές και στις καλύτερες πρακτικές του κλάδου. Οι όποιες ενημερώσεις ανακοινώνονται στον επίσημο ιστότοπό μας και ισχύουν αμέσως μετά τη δημοσίευσή τους.


9. Επικοινωνία

Εάν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με θέματα υπεύθυνου παιχνιδιού, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • E-mail: [email protected]
  • Τηλέφωνο: [Αριθμός Τηλεφώνου]
  • Διεύθυνση: [Έδρα Εταιρείας, Πόλη, Τ.Κ.]

Ημερομηνία: [Μήνας, Έτος]
Σημείωση: Το παρόν κείμενο αποτελεί υπόδειγμα και ενδέχεται να απαιτεί περαιτέρω προσαρμογές στις εσωτερικές πολιτικές της Librabet και στην εκάστοτε ελληνική νομοθεσία.